top of page

Acerca de

Beszámoló az utazásról

Szombaton hajnalban indult csapatunk Csíkszeredára. A 18 óráig tartó buszút közben tettünk pár megállót, például Vajdahunyad váránál, ahol körbejártuk a vár termeit és két esküvői csoportképen is fellelhetőek lettünk. Késő este érkeztünk meg a szállásra, ahol egy gyors szobakulcs kiosztás után végre megkaptuk a vacsoránkat.

A következő napok eléggé mozgalmasra sikeredtek; ellátogattunk Tusnádfürdőre, felmentünk az 1000 éves határhoz, rengeteg nemzeti emlékhelyet látogattunk meg, medvét kerestünk a Szent Anna tónál, megszagoltuk a büdös barlangot. Sokat túráztunk, lépcsőt másztunk. Végig sétáltunk egy gyönyörű erdei tanösvényen. Voltunk jópár templomban. Hagyományos helyi ételeket ettünk, például székelykáposztát és miccset. Volt szerencsénk találkozni az ottani szakközépiskola diákjaival, akik között sok a csángó tanuló. Érdekes és humoros előadással köszöntöttek minket, a napot pedig egy kellemes közös vacsorával zártuk. Igazán hálásak vagyunk, hogy részt vehettük ebben a programban, hiszen sok új élménnyel és tapasztalattal lettünk gazdagabbak.

Köszönjük szépen a finom ételeket,italokat és a türelmet tanárainknak és kísérőinknek!